niedziela, 30 czerwca 2013

Barbie czy może jednak coś więcej?

Edytuj post

Monster High - repaint


Monster High repaint

Kiedy pierwszy raz zobaczyłem w sklepie lalki Monster High zaciekawiły mnie ponieważ jest to coś odmiennego od normalnych lalek np. Barbie, lecz nie przykuły mojej uwagi na dłużej. Jednak kiedy ostatnio w internecie zobaczyłem co można wykrzesać z tych lalek moje zaskoczenie było naprawdę duże. Podstawowa różnica między Monster High a Dollfie czy nawet Hujoo to cena za jedną lalkę Hujoo trzeba zapłacić około 500zł nie wspominając o Dollie za którą trzeba zapłacić około 2000zł, a za lalkę Monster High niecałe 100zł i przy odrobinie (no może trochę więcej) talentu można z tych lalek wykrzesać prawdziwe dzieło sztuki. Jeżeli się poszuka można znaleźć niektóre egzemplarze nawet całkiem ładne bez repaintu jak naprzykład  ABBEY BOMINABLE, Catrine DeMew czy Spectra Vondergeist.

 ABBEY BOMINABLE

Monster High repaint

 Catrine DeMew

Monster High repaint

 Spectra Vondergeist

Monster High repaint

 Mi te lalki podobają się nawet bardzo, lecz po repaincie prezentują się jeszcze lepiej. Osoby które potrafią robić taki repaint zasługują na mój szacunek ponieważ trzeba mieć niezły talent żeby potrafić tak przerobić lalkę w dzieło sztuki.

Monster High repaint
Monster High repaint
Monster High repaint
Monster High repaint
Monster High repaint
Monster High repaint

Dla ludzi lubiących laki oraz inne dziwne hobby jest to ciekawa alternatywa, jak będę miał czas oraz inwencje napisze może o tym jak zrobić własną lalkę. Bo sam się kiedyś przymierzałem się do tego jednak na pewnym etapie porzuciłem dalszą pracę :). W lalkach lubię między innymi to, że można wydobyć z nich coś tajemniczego i po części oddającego osobowość jej właściciela.

Pozszywany1448

 Monster High - repaint Tutorial part 1


4 komentarze
  1. Ciekawa notka szkoda, że nie potrafię robić takich repaint-ów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powinieneś podpisywać zdjęć, które nie należą do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama robię OOAK a Abbey, którą pokazałeß na zdjęciu jest przerobiona��

    OdpowiedzUsuń