wtorek, 28 maja 2013

Dark Fashion

Edytuj post

Mroczna moda


Dark Fashion

Mroczny styl ubierania podobał mi się praktycznie od zawsze, jednak na naszych Polskich ulicach stosunkowo rzadko można spotkać kogoś kto jest tak ubrany, może wynikać to z tego, że osób słuchających np. metal i rock jest mało lecz raczej skłoniłbym się w stronę, że po prostu osoby lubiące taki styl ubierania boją się wychodzić ubrane tak na ulicę gdzie pełno jest drecho podobnych lub fanatycznych katolików którzy widząc coś odmiennego popadają w szał i chęć mordu jak za czasów polowań na czarownice.


Dark Fashion

Sporo jest sklepów sprzedających takie ubrania, tak jak na zdjęciu powyżej sklep Restyle gdzie właścicielka sklepu robi całkiem ciekawe sesje zdjęciowe wzorowane na Pin-up i Gothic, nie zmienia to faktu, że większość sprowadzanych przez nią ciuchów to chińszczyzna. Kupiłem kiedyś u niej zegarek kieszonkowy, po zaniesieniu go do zegarmistrza miły pan clockmaker stwierdził, że zegarek jest tak kiepsko wykonany, że nie da się go naprawić. Jednak dla mnie takie ciuchy są mało wygodne choć efektowne :) (np. glany do kolan, skórzane spodnie itp.) Dużo jest teraz blogów modowych jednak wszystkie kreują jeden rodzaj image który mi osobiście się mało podoba, wolę jak dziewczyna wyróżnia się z tłumu a nie jak wszystkie wyglądają tak samo. Więc moja rada nie podażajcie za trendami a słuchajcie się swojej pomysłowości.

Pozszywany1448

I jeszcze kilka zdjęć Mrocznej Mody :)

Dark Fashion
Dark Fashion
Dark Fashion
Dark Fashion
Dark Fashion
Dark Fashion
Brak komentarzy
Prześlij komentarz