środa, 31 lipca 2013

Inspiracja tapetami

Edytuj post

 Obraz wart tysiąca słów


Steampunk

Jedną z rzeczy które bardzo mnie inspirują są różnego rodzaju arty oraz tapety, posiadam bardzo dużą ilość tapet, artów, screenów na komputerze ponieważ są mi potrzebne jako inspiracja do pisania książki. Dlatego będę zamieszczał co jakiś czas kilka tapet, które akurat mnie zainteresowały. Zaciekawiły i zaintrygowały mnie ostatnio tapety w klimacie steampunk, postapo oto kilka z nich  :


f_001

Steampunk

Metal Halo Boy

Steampunk

Dark Hair  Steam Punk Girl

Steampunk

Red

Steampunk

Postapo Gunner

Steampunk

Steam-punk Witch Hunter

Steampunk

Sunless Skies

Steampunk

Kiedy patrzę na takie tapety od razu kojarzy mi się z nimi jakaś historia, a że jestem wzrokowcem są mi potrzebne do czerpania inspiracji bez nich bardzo trudno by mi się pisało a wręcz chyba było by to niemożliwe. Kolekcjonowanie tapet to pewnego rodzaju uzależnienie. 

Official video for Lovett's Eye of the Storm directed by Christopher Alender

(fajny filmik steam-punk-owy)


Brak komentarzy
Prześlij komentarz