niedziela, 2 czerwca 2013

Google Glass - okulary rozszerzonej rzeczywistości

Edytuj post

Jak w Star Trek


Google Glass

Jak byłem małym chłopcem, oglądałem seriale takie jak Star Trek czy Ziemia 2 i myślałem, że to jest tylko fikcja. Lecz ostatnio czytane przeze mnie artykuły wzbudzają moją dezorientacje. Czy to co kiedyś oglądałem na telewizyjnym ekranie to naprawdę tylko fikcja? Jednym z takich artykułów był artykuł o Google Glass (okularki te wyglądają podobnie do tych noszonych w Star Treku, a mi przynajmniej się tak kojarzą). Okulary wymyślone przez Google o nazwie Google Glass są "okularami rozszerzonej rzeczywistości" (nieźle brzmi :), okularki mają być do nabycia najwcześniej w 2014 roku. Oczywiście Google Glass będzie podłączone do internetu aby móc wszędzie pobierać zdjęcia, filmy, muzykę itp. oraz kontaktować się poprzez facebook, twiter itp. Itd.


Google Glass

Technologia ta budzi wątpliwości natury prawnej, umożliwiać ma ponoć podgląd z okularów np. przez tajne służby, więc „Wielki Brat” paczy jak oko Saurona. Wynalazek nawet fajny lecz jak to zwykle z wynalazkami bywa, może być wykorzystany w niewłaściwy sposób. Czas pokaże co się z tego dalej rozwinie.

Pozszywany1448

Google Glass
Google Glass
Google Glass


A tu kilka śmiesznych zdjęć z Google Glass:

Google Glass
Google Glass
Google Glass

Filmik o Google Glass:


Brak komentarzy
Prześlij komentarz